*

Magda i media. / Magda's frame.


W najlepszy możliwy sposób chciałabym podziękować Wycinance, a dokładnie osobom, które pod tą nazwą się kryją, za ten wspaniały i niezwykle radosny dla mnie czas współpracy :)

Każda paczka od Was wywoływała u mnie szeroki uśmiech i poruszała wyobraźnię.
Dzięki tym kilku miesiącom dostałam od Was znacznie więcej niż wspaniałe tekturki.
Ta dziecięca radość odkrywania jest nie do opisania. Cudownie było móc znów ją poczuć.

Jeszcze rok temu nie przypuszczałabym, że mogę zostać częścią tak wspaniałego Design Team'u.
Dziękuję za zaufanie i daną mi szansę :)
To zdecydowanie przełożyło się na większą wiarę we własne możliwości i pewność siebie,
której tak bardzo mi dotychczas brakowało.
To początek dużo lepszego czasu w moim życiu,
dlatego przez długie lata będę wspominała ze wzruszeniem ten wspólny projekt.

Na dowód mojej przemiany i tego, że nie boję się kolejnych wyzwań prezentuję pożegnalną pracę,
która jednocześnie jest absolutnie pierwszą moją kompozycją z wykorzystaniem mediów.
To specjalnie dla Was – coś nowego, coś pierwszego, coś wyjątkowego.
Dziękuję z całego serca.

Magda












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz