*

Karteczka ślubna / Wedding card by Joanna Nowik

Dziś powitalny projekt od Joanny Nowik!
Cudowna karteczka ślubna, a na niej: bordery VERY MERRY oraz dwuwarstwowa ramka ELEGANCE.

Today, welcome project from Joanna Nowik!
Wonderful wedding card with: VERY MERRY borders and two-ply frame ELEGANCE.


Kilka zdań od Joanny:
Few sentences from Joanna:

Witajcie! Mam na imię Joanna. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2012 roku. Przeważnie tworzę kartki, ale nie stronię również od innych form. Ostatnio w moich pracach coraz częściej pojawiają się stemple i nieśmiałe próby mediowania.
Mam nadzieję, że moje prace będą dla Was źródłem inspiracji! Pierwszym projektem, który dla Was przygotowałam jest (oczywiście) kartka ;).


Hi! My name is Joanna. My scrapbooking adventure started in 2012. Mostly I create cards, but I don`t avoid another forms. Recently, my works you can fins stamps and timid mixed media attempts. I hope that my works will a source of inspiration for you! My first project, which I prepared is (of course) card ;).










2 komentarze:

  1. Joanna, this is beautifully elegant and filled with inspiration. Lovely use of beloved chippies and trims. :o)

    Hugs and blessings,
    Karen

    OdpowiedzUsuń