*

CANDY!


Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w kolejnej zabawie z WYCINANKAMI w roli głównej.

W losowaniu wycinanek z serii BASIC, z których część pojawi się dopiero w naszym sklepiku, udział wezmą osoby które:

-umieszczą poniższy bannerek na swoim blogu z linkiem do naszej notki informującej o CANDY,



-skomentują ten post.

Zachęcamy do zerknięcia na WYCINANKOWEGO FACEBOOKA - tam również odbywa się CANDY!


Oto wycinanki z serii BASIC, które można wygrać:





Losowanie nagrody - 7 września.

104 komentarze:

  1. O jestem pierwsza ;) Fantastyczne wycinanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne wycinanki chetnie zabiore ze soba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wycinanki, szczególnie te rameczki z pierwszej fotki się do mnie uśmiechają:D Chętnie się po nie ustawię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się, chętnie przygarnę Wasze nowe wycinanki... uuuuwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś odbiorę paczuszkę od wycinanki z poczty, bo wczoraj w skrzynce znalazłam tylko awizo. Nie mogę się doczekać! A tu jeszcze CANDY! :) Chętnie się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze wycinanki są świetne, wiem coś o tym, zapisuję się i niecierpliwie czekam na losowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycinanki =) Ja chcę wycinanki =)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaopiekuję się tymi cukierkami:)Info już na blogu http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ja też jestem chętna na wycinanki choć początkująca jestem ;-)
    pozdrawiam
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko staję w kolejce po takie wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też , ja też:))) bardzo bardzo chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wycinanki - ja też bardzo chętnie się zapisuję.
    Banerek już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie podpisik swój zostawiam. i wycinankom pozdrowionka składam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce bo wasze super wycinanki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło by było je miec:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. przydadzą się, oj przydadzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. coś niesamowitego! Z reszta jak zwykle tworzycie cudeńka! Może tym razem i się uda:)

    Pozdrawiam
    banerek na arttscrap

    OdpowiedzUsuń
  19. I już!:) Umieszczone:) Z chęcią ustawię się w kolejkę;)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również grzecznie ustawiam się w kolejce! Oczywiście info o cukierasach wstawione na bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak.. kolejka pewnie będzie dłuuuuuga.. ale nie można nie spróbować szczęścia~! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. z miłą chęcią zapisuję się na candy

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie, zapisuję się:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. łał :) staję w kolejeczce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stanę w kolejce grzecznie -poczekam na losowanie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście staję w kolejce po candy :)

    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie przygarnę te wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, już od dawna mam chrapkę na takie wycinanki :) Dlatego chętnie się zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne wycinanki :D chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się w kolejeczkę, bo mam na wycinanki chrapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może mi dopisze szczęście, więc próbuję i ustawiam się w kolejce po wycinanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie spróbuję szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zapisuję i zapraszam na swoje candy rocznicowe!
    mietoweptysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wycinanek nigdy dośc:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aby wygrać trzeba grać :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Alez slodkosci :) chetnie sprobuje szczescia:)
    http://iwonakra3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem cierpliwa - po raz kolejny zapoluję na wycinankowe słodkości:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne wycinanki.
    Nie odmówię sobie takiej szansy.
    Info na prawym pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  42. Może tym razem los uśmiechnie się do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  43. urocze wycinanki chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy dość tych maleńkich cudeniek,trzymam za siebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się! Z wielką przyjemnością się zgłaszam! I po cichutku liczę na odrobinę szczęścia.. :)
    Pozdrawiam
    Ania
    www.mieekkiekaapciee.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja też się zgłoszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne cukiereczki:) Wskakuję na listę i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj, oj...wycinanek nigdy nie za dużo :) Zapisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wycinanki na pewno by się przydały..:) więc się oczywiście dopisuję.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. TAK zapisuję się:) Chętnie bym coś z nich stworzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rameczki są zachwycające - muszę uzupełnić zapasy.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja też chętnie spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szybciutko ustawiam się w kolejeczce po śliczniutkie wycinanaeczki.

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo apetyczne Candy, mam na nie wielką ochotę więc jestem.

    OdpowiedzUsuń
  57. takie cukieraski chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeszcze nie próbowałam zabawy z takimi cudeńkami, więc może czas zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj bardzo chętnie wezmę udział. Wasze wycinanki lubię i zrobię z nich użytek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super candy i super wycinanki:) Zapiszę się z chęcią;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo lubię Wycinankowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super wycinanki, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aż grzech przepuścić takie słodkości :) więc się dopisuję w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  64. ja poproszę, ja poproszę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo, bardzo chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam wycinanki z wycinanki ;)
    Więc przycupnę w tej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne wycinanki, ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem łasuchem, więc ustawiam się w kolejce po cukierki.
    gosiascrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Może by się udało w końcu :) ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak na facebooku sie nie uda, to moze tu?

    OdpowiedzUsuń
  71. Słodkie cukiereczki!!!! Wpisuję się na listę chętnych :)))

    OdpowiedzUsuń
  72. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Mnie też szalenie podobają się te kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale ładne wycinanki ... Może tym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie ładniutkie i fajniutkie te wycinanki. Kurcze, nigdy nie scrapowałam, a na te mam nawet kilka pomysłów :) Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zdążyłam, więc ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. przepiękne wycinanki z chęcią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja też jeszcze chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Hello! What a marvelous candy! So inspirational! I've posted on my sidebar, by date. And thanks so much for this lovely chance! God bless! :D
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękności!
    Zdecydowanie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne wycicnanki :)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    Uda się albo nie?

    OdpowiedzUsuń
  82. może numerek 99 będzie szczęśliwy :)
    chętnie się dopiszę do kolejki

    OdpowiedzUsuń